ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΓΕΦΥΡΑ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΔΙΠΛΟΠΕΝΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΗΜΑΤΑ.

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΓΕΦΥΡΑ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΕΛΛΗΝΩΝ. ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΔΙΠΛΟΠΕΝΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΗΜΑΤΑ.
ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΜΠΡΟΣ! ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ. ΄Εστι Δίκης Οφθαλμός...

Δευτέρα, 20 Μαρτίου 2017

ΝΕΑ ΚΟΛΠΑ ΝΕΑ ΗΘΗ.

ΜΕΤΑ ΤΑ ΔΙΓΛΩΣΣΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ
Παραχωρούν έδρες του ΑΠΘ 
σε Τούρκους καθηγητές 
ελεγχόμενους από τον Ρ.Τ.Ερντογάν!






                                                     118.  Ο ΒΑΓΓΕΛΑΣ

                                                   Το Βαγγέλα τον πήρανε
                                                   εσώγαμπρο για ράτσα
                                                   κι αυτός κοπροσκυλιάζει
                                                   μέρα νύχτα στην πιάτσα.

                                                   Πεθερικά και κόρη
                                                   δουλεύουνε με ζόρι
                                                   τους έκανε ο Βαγγέλας
                                                   να τρέχουνε παπόρι.

                                                   Πολύ προσέχουν το γαμπρό.
                                                   Τον έχουνε καμάρι.
                                                   Μέχρι να έρθει η στιγμή
                                                   ο διάολος να τους πάρει.

                                                  Γιατί είναι κουβαλητής.
                                                  Ψαρεύει, κυνηγάει,
                                                  περνά καλά τις ώρες του.
                                                  Σ’ άλλη δουλειά δεν πάει.

                                                  Δουλεύει δήθεν. Γιά χόμπυ.
                                                  Τον θεωρούν δουλευταρά.
                                                  Γονείς και κόρη ζόμπυ.
                                                  Ταϊζουν τον αληταρά.
                                                 
                                                  Όμως έχει μικρό παιδί.
                                                  Πηγαίνει στο σχολείο.
                                                  Ο προκομμένος  δεν μπορεί
                                                  να πάρει  oύτε βιβλίο.

                                                 ΄Εχει ανάγκες το παιδί.
                                                  Χρειάζεται εφόδια.
                                                  Αλλά αυτά  που να τα βρεί.
                                                  Κοιμούνται όλοι σα βόδια.

                                                  ΄Εχει καί γκόμενα ο γαμπρός.
                                                   Πίνει καφέ μαζί της.
                                                   Είναι πελάτης τακτικός
                                                   στο φίνο μαγαζί της.

                                                  ΄Ωρες πολλές στον καφενέ
                                                   κοιτάζει το λιμάνι.
                                                   Ποιος ξέρει τι να σκέφτεται
                                                   το άχρηστο τσοκλάνι.

                                                   Η κόρη έχει λαλήσει.
                                                   Δεν μπορεί να λακήσει.
                                                   Κουμάντο κάνει η μαμά.
                                                   Τoυς λέει αγγούρια καπαμά.

                                                   Κόρη μου, λέει, τον άνδρα σου
                                                   να τον έχεις κορώνα.
                                                   Γιατί αυτός στο σπίτι σου
                                                   είναι γερή κολόνα.

                                                   Το γάμο σου να τιμήσεις.
                                                   Τον άνδρα σου μην αφήσεις.
                                                   Μετά τί θα πεί ο κόσμος.
                                                   Για το παιδί σου να ζήσεις.

                                                   Ο κόσμος τόχει τούμπανο
                                                   κι αυτοί κρυφό καμάρι.
                                                   Τους κοροϊδεύουν ανοιχτά
                                                   που θρέφουν το γομάρι.
                                                  
                                                   Βρέ λές να έχει η μαμά
                                                   πάρε δώσε μαζί του;
                                                   Νάχει γίνει πελάτισσα
                                                   στ’ όμορφο  μαγαζί του;
                                                
                                                   Ο πεθερός στον κόσμο του.
                                                   Το ρίχνει στο τραγούδι.
                                                   Είν’ ευτυχής για το γαμπρό.
                                                   Ας είναι ένα λουλούδι.

                                                   Αντί να τονε στείλουνε
                                                   στο διάολο να πάει,
                                                   αυτοί τονε χαϊδεύουνε.
                                                   Και αυτός, τους πατάει.

                                                   Όλα πηγαίνουν μια χαρά.
                                                   Δε βλέπουνε μπροστά τους.
                                                   Τους παίρνει ο διάολος γερά.
                                                   Πετούν απ’ τη χαρά τους.

                                                   Μα όταν θα ξυπνήσουνε
                                                   από τον ύπνο το βαθύ,
                                                   θα πάνε να φουντάρουνε.
                                                  ΄Ετσι, το τέλος τους θαρθεί.

                                                   MΠΡΑΒΟ ΒΑΓΓΕΛΑ !…..

                                                               Πειραιάς,  Δεκέμβριος  2008
                                                                 Γεώργιος Βελλιανίτης  
                                                                    Παξινός Ποιητής                                           
                                                  
                                                 
                                                                                                
Πηγή. pronews.gr
08:43  20/03/2017
Σε μια ακατανόητη ικανοποίηση ενός πάγιου αιτήματος της γείτονος, το οποίο επί σειρά ετών απορριπτόταν από την Αθήνα προχωρά η κυβέρνηση και θα παραχωρήσει πανεπιστημιακές έδρες σε Τούρκους καθηγητές οι οποίοι θα ασκούν την πολιτική της Άγκυρας!
Η εξέλιξη αυτή, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το υπουργείο Παιδείας αποφάσισε αιφνιδιαστικά να εισαγάγει την τουρκική γλώσσα στη δημόσια εκπαίδευση της μειονότητας -ξεκινώντας με ένα πιλοτικό πρόγραμμα σε νηπιαγωγεία περιοχών της Θράκης προκαλεί εύλογα ερωτήματα!
Οπως αποκαλύπτει ιστοσελίδα, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ιδρύει, έδρες καθηγητών Τουρκικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, καθώς και Μουσουλμανικής Θρησκείας στο Παιδαγωγικό Τμήμα του, σε συνεργασία με τουρκικά πανεπιστήμια!
Εδρες τις οποίες θα καταλάβουν καθηγητές ερχόμενοι απευθείας από συνεργαζόμενα με το ΑΠΘ τουρκικά πανεπιστήμια και δεν θα ελέγχονται καν από το ελληνικό κράτος!
Εκφράζεται δε έντονα η ανησυχία μήπως η κυβέρνηση, πιεζόμενη σε άλλα μέτωπα των διμερών σχέσεων, όπως η έκδοση των Τούρκων πραξικοπηματιών, το Προσφυγικό ή οι προκλήσεις στο Αιγαίο, επιχειρεί να κατευνάσει το καθεστώς Ερντογάν κάνοντας παραχωρήσεις σε έναν τομέα όπως η Παιδεία υποβαθμίζοντας τους εθνικούς κινδύνους από την επεκτατική πολιτική της Αγκυρας.
Ειδικά για το θέμα της τουρκικής γλώσσας στα νηπιαγωγεία -με σκοπό προφανώς να μπει στη συνέχεια στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση- ανοίγει τον ασκό του Αιόλου και έχει προκαλέσει σάλο στην εκπαιδευτική κοινότητα, η οποία ζητά την απόσυρση του προγράμματος, πολύ περισσότερο που δεν έχει ξεκαθαριστεί ο τρόπος εφαρμογής, ούτε προηγήθηκε ο αναγκαίoς σε τέτοιες περιπτώσεις διάλογος.
Η απόφαση για την ίδρυση Τομέα Μουσουλμανικών Σπουδών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο υπογράφηκε από τον υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου τον περασμένο Δεκέμβριο. Είχε προηγηθεί αίτημα από Συλλόγους Εκπαιδευτικών Μειονοτικών Σχολείων της Ξάνθης και του Εβρου που ζητούσαν «την άμεση ανάπτυξη και στελέχωση του Τομέα Μειονοτικής Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ και τη δημιουργία εδρών καθηγητών Τουρκικής Γλώσσας, Λογοτεχνίας καθώς και Θρησκευτικών Μουσουλμανικής Θρησκείας», ενώ καθοριστική ήταν και η παρέμβαση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Χουσεΐν Ζεϊμπέκ.
Η ίδρυση του τομέα αποτελεί ουσιαστικά επέκταση της συνεργασίας του ΑΠΘ και με άλλα τουρκικά πανεπιστήμια πέραν του Τσανάκαλε, με το οποίο έχει ήδη στενή σχέση.
Ουσιαστικά, διαμορφώνεται μια επικίνδυνη ατραπός: Τούρκοι καθηγητές, χωρίς κανέναν έλεγχο, θα διαμορφώνουν σε μεγάλο βαθμό τις σπουδές και το συνολικό «εκπαιδευτικό,  πολιτιστικό και ιδιαίτερο θρησκευτικό φορτίο» που θα αποκτούν οι φοιτητές του Παιδαγωγικού Τμήματος, δηλαδή οι αυριανοί εκπαιδευτικοί της μουσουλμανικής μειονότητας στη Θράκη.
Διαμορφώνεται δηλαδή μια κατάσταση όπου τα παιδιά της μειονότητας θα μορφώνονται κατά μεγάλο βαθμό σύμφωνα με τις οδηγίες της Αγκυρας, με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό!
Μάλιστα τώρα αποκαλύπτεται ότι, σύμφωνα με τις ρυθμίσεις του υπουργείου Παιδείας, αυξάνεται ο αριθμός εισακτέων στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης της Παιδαγωγικής Σχολής του ΑΠΘ αποκλειστικά με μαθητές από τη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης!
Οπως λένε αρμόδιοι παράγοντες, θα… παράγουμε περισσότερους εκπαιδευτικούς μειονοτικών σχολείων από όσους έχουμε ανάγκη – σημειωτέον, ισχύει πάντα ότι μόνο οι προερχόμενοι από τη μειονότητα μπορούν να διδάξουν στα σχολεία της. Εκτός δηλαδή από εκείνους που όντως θα απασχοληθούν στα σχολεία, θα αυξηθούν και όσοι θα έχουν λάβει εκπαίδευση από Τούρκους πανεπιστημιακούς.
Μάλιστα η Πρυτανεία έστειλε και επιστολή στον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα θέτοντας ερωτήματα σχετικά με «την καταλληλότητα της προετοιμασίας των εν λόγω εκπαιδευτικών». Το σημαντικότερο από αυτά, σύμφωνα με τον κ. Καραμπίνη, είναι με ποιον τρόπο θα ασκείται ο έλεγχος στον τομέα Μειονοτικών Σπουδών του Παιδαγωγικού Τμήματος του ΑΠΘ.
Η Πρυτανεία του ΔΠΘ καταγγέλλει εμμέσως συστηματική προσπάθεια υποβάθμισης του ρόλου του πανεπιστημίου, εξ ου και εξέφρασε στον κ. Τσίπρα τον έντονο προβληματισμό της για τις επιδιώξεις ορισμένων κύκλων που έχουν ως πρωταρχικό διακύβευμα να βρεθεί η εκπαίδευση των μελλοντικών εκπαιδευτικών του μειονοτικού προγράμματος εκτός ΔΠΘ και εκτός Θράκης.
Ουσιαστικά η Πρυτανεία φωτογραφίζει έτσι τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Δασκάλων Μειονοτικών Σχολείων της Ξάνθης και του Εβρου, οι οποίοι πέραν του αιτήματος για τον Τομέα Μουσουλμανικών Σπουδών στο ΑΠΘ είχαν ζητήσει την άμεση κατάργηση του Διδασκαλείου Εκπαιδευτικών Μειονοτικού Προγράμματος (ΔΕΜΠ) στην Αλεξανδρούπολη.
Την ίδια ώρα η πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος για την τουρκική γλώσσα σε νηπιαγωγεία της μειονότητας φουντώνει τις ανησυχίες και τις αντιδράσεις. Εκπαιδευτικοί εκφράζουν φόβους για δημιουργία ενός παράλληλου εκπαιδευτικού συστήματος που δημιουργείται, υποστηρίζοντας ότι μετά τα δίγλωσσα νηπιαγωγεία έρχονται και τα δίγλωσσα δημοτικά. Σας είχαμε ενημερώσει και στο άρθρο μας
Επίσημα τα τουρκικά στα νηπιαγωγεία! Στελέχη του υπουργείου Παιδείας απαντούν εμμέσως ότι δεν πρόκειται για δίγλωσσα νηπιαγωγεία, αλλά για πρόγραμμα με στόχο την αρμονική κοινωνικοποίηση των νηπίων της μειονότητας στον εκπαιδευτικό θεσμό του νηπιαγωγείου.
Σύμφωνα με το ΙΕΠ, «η πιλοτική παρέμβαση προβλέπει τη χρήση της μητρικής γλώσσας ως γλώσσας στήριξης με στόχο την αρμονική κοινωνικοποίηση των νηπίων της μειονότητας στον εκπαιδευτικό θεσμό του νηπιαγωγείου, την αποτελεσματικότερη εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας και την ισορροπημένη γλωσσική και κατά προέκταση γνωστική ανάπτυξη, καθώς και την καλύτερη προετοιμασία για επιτυχή επίδοση στις πρώτες τάξεις του δημοτικού».
Πάντως, εκπαιδευτικοί της Θράκης δηλώνουν αντίθετοι στα δίγλωσσα νηπιαγωγεία και ετοιμάζουν επιστολές προς το υπουργείο Παιδείας, ενώ ερωτήματα θέτουν ακόμα και εκπαιδευτικοί που δεν είναι κατ’ ανάγκην αντίθετοι.
Ο Διδασκαλικός Σύλλογος Ξάνθης ζητεί την απόσυρση του προγράμματος, αναφέροντας ότι «η ελληνική πολιτεία στο πλαίσιο της υποχρεωτικότητας της προσχολικής αγωγής, αλλά και της ισονομίας και ισοπολιτείας, ίδρυσε σε όλους τους μειονοτικούς οικισμούς νέα νηπιαγωγεία στα οποία γράφτηκαν και φοιτούν τα νήπια των μουσουλμάνων συμπολιτών μας, όπου τα νήπια μιλάνε την ίδια γλώσσα και δεν υπάρχει πρόβλημα στη μεταξύ τους επικοινωνία».
Οι δάσκαλοι της Ροδόπης κατήγγειλαν ότι «η κυβέρνηση ικανοποίησε το αίτημα μουσουλμάνων βουλευτών οι οποίοι είναι σε ανοιχτή γραμμή με το Προξενείο για τη δημιουργία δίγλωσσων νηπιαγωγείων, πάγιο αίτημα της Αγκυρας».
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης «Οι Τρεις Ιεράρχες» εκφράζει επίσης τη διαφωνία του, ενώ η Αυτόνομη Παρέμβαση Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ξάνθης, η οποία τάσσεται υπέρ της διγλωσσίας στην προσχολική εκπαίδευση, σημειώνει ότι το ΙΕΠ όφειλε να συζητήσει με την εκπαιδευτική κοινότητα σε σχέση με τα ερωτήματα που εγείρονται για τη φιλοσοφία, τη διαδικασία, τις εργασιακές συνθήκες, καθώς και να διευκρινίσει τον τρόπο εφαρμογής του ώστε να μην αφήσει πεδίο ανοιχτό σε λογικές ανησυχίες, αλλά και σε παρερμηνείες ή σκόπιμες στρεβλώσεις.
Οι εκπαιδευτικοί της Θράκης δηλώνουν αντίθετοι στα δίγλωσσα νηπιαγωγεία και ετοιμάζουν επιστολές προς το υπουργείο Παιδείας
Ακόμη και τους πρυτάνεις των τουρκικών πανεπιστημίων διορίζει πλέον ο «σουλτάνος» Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν προκαλώντας ποικίλες αντιδράσεις εντός και εκτός Τουρκίας. Την ίδια ώρα ξεπερνούν τους 50.000 όσοι πανεπιστημιακοί και εκπαιδευτικοί έχουν απομακρυνθεί από τις θέσεις τους με τη ρετσινιά του Γκιουλενιστή και όχι μόνο.
Η κυβέρνηση Γιλντιρίμ έχει θέσει σε εφαρμογή μια εκστρατεία διώξεων και εκφοβισμού πανεπιστημιακών και εκπαιδευτικών της χώρας, Ο ίδιος ο Ταγίπ Ερντογάν χαρακτήρισε μερίδα της ακαδημαϊκής κοινότητας «προδότες», δίνοντας το σύνθημα στην ελεγχόμενη δικαιοσύνη να ξεκινήσει ένα πογκρόμ εναντίον τους.
Οι διώξεις δεν αφορούν μονάχα τα δημόσια πανεπιστήμια και εκπαιδευτικά ιδρύματα, αλλά και τα ιδιωτικά. Καθημερινά πανεπιστημιακοί και εκπαιδευτικοί στοχοποιούνται με δημοσιοποίηση φωτογραφιών και στοιχείων τους στα social media και δέχονται απειλές από ισλαμιστές και Γκρίζους Λύκους.
Η υπερεξουσία για διορισμό των πρυτάνεων -αντί των εκλογών που ίσχυαν έως τώρα- δόθηκε στον Τούρκο πρόεδρο με την πρόσφατη απόφαση της απόλυτης πλειοψηφίας του Κοινοβουλίου. Ηδη η κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι προχωρά στις αλλαγές, επικαλούμενη την ανάγκη να αποφευχθούν «διαμάχες μεταξύ διάφορων πολιτικών ομάδων εντός των ιδρυμάτων».
Οι εκλογές οργάνων στα 181 πανεπιστήμια της Τουρκίας ανεστάλησαν μετά το αποτυχημένο πραξικόπημα του περασμένου Ιουλίου. Ηδη ο Ερντογάν διόρισε τον Μεχμέντ Εζκάν, βουλευτή του κυβερνώντος Κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (AKP), στην πρυτανεία του Πανεπιστημίου του Βοσπόρου, στη θέση της ιδιαίτερα δημοφιλούς Γκιουλάι Μπαρμπαρόσογλου, η οποία είχε εκλεγεί θριαμβευτικά με 86% πριν από το αποτυχημένο πραξικόπημα.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της «D.W.», από τον περασμένο Ιούλιο 4.811 μέλη Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού απομακρύνθηκαν από τα τουρκικά πανεπιστήμια. Επιπλέον 2.800 συμβάσεις δεν ανανεώθηκαν ή καταγγέλθηκαν πρόωρα και απολύθηκαν 1.100 διοικητικοί υπάλληλοι. Η κατηγορία είναι ότι ήταν φίλα προσκείμενοι προς τους πραξικοπηματίες.
Παράλληλα, έως τις αρχές του 2017 ξεπέρασαν τους 28.000 οι εκπαιδευτικοί που απομακρύνθηκαν από τις θέσεις τους, ενώ 10.000 επιπλέον τέθηκαν σε διαθεσιμότητα με την κατηγορία ότι διατηρούν διασυνδέσεις με την «τρομοκρατία».
pronews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθηκη ιστολογιου