Αποστολή εγγράφων
και πιστοποιητικών
από τα ΚΕΠ στο σπίτι
με ένα τηλεφώνημα
και χωρίς χρέωση
ΗΧΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ ΜΑΣ
ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ
ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙΣΑΡΟΣ…….
105. ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ
Ιδιαίτεροι,
Σύμβουλοι,
Γλύφτες,
παρατρεχάμενοι.
Oι
μεγάλοι έχουνε αυλή.
΄Ετσι, σου κόβουν τη χολή.
Γίναν όλοι
τους καμπόσοι
και ας
είναι όσοι κι όσοι.
Τα λεφτά μας
ροκανίζουν.
΄Αμα τους τα πείς σε
σκίζουν…
Είναι οι
καλοί ρουφιάνοι.
Τίποτα πιά
δεν τους πιάνει.
Τάζουν λόγια
με κατώγια.
Μας επνίξαν
τα λαμόγια.
Μας
βουλιάξανε οι κλέφτες.
οι
ρουφιάνοι και οι ψεύτες.
Κόπτονται για τον
κοσμάκη.
Τον
ποτίζουνε φαρμάκι.
Καθένας
είναι μπουμπούκι.
Θέλουν όλοι
τους παλούκι.
Δεν αξίζουν να τους φτύσεις.
΄Ερμαια να
τους αφήσεις.
΄Αν ήταν κάθε ΄Ελληναν
τα
χέρια να του έλυναν
θα
μπορούσε πιά να ζήσει
ώστε να
μεγαλουργήσει.
Τον πιάνουν
όμως κορόϊδο.
Τον κατάντησαν πλανώδιο.
Αυτούς να παρακαλάει.
Τη μάννα του
να πουλάει.
Πειραιάς Μάρτιος 2008
Γεώργιος
Βελλιανίτης
Παξινός
Ποιητής
110. ΩΣ ΠΟΤΕ
Στενάζει η μάννα
νάβρει το ψωμί
να δώσει στο παιδί.
Ας είναι!
Ας είναι!
Ας είναι υπομονή.
Ας είναι! Ας είναι!
Ας είναι υπομονή.
Κουράζετ’ ο
πατέρας
Εργάζεται σκληρά.
Μα προκοπή καμμία!
Καμμία! Καμμία!
Ας είναι! Ας είναι!
Ας είναι υπομονή.
Ας είναι! Ας είναι!
Ας είναι υπομονή.
΄Ιδια πάντα η ρουτίνα.
Κούραση χωρίς ελπίδα.
Μόνο το πικρό ψωμί,
Πικρό ψωμί, πικρό ψωμί.
Μα ως πότε! Ως πότε!
Μα ως πότε, ως πότε
ως πότε υπομονή,
μα ως πότε, ως πότε,
ως πότε υπομονή.
Περνούν έτσι τα χρόνια
με βάρος στην
ψυχή.
Δε θάρθουν χελιδόνια
την άνοιξη εκεί.
Μα ως πότε! Ως πότε
μα ως πότε, ως πότε
ως πότε υπομονή,
μα ως πότε, ως πότε
ως πότε υπομονή.
Πειραιάς, Ιούνιος 1995
Γεώργιος Βελλιανίτης
Παξινός Ποιητής
Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 14 Απριλίου 2020, 18:48
Αποστολή εγγράφων και πιστοποιητικών από τα ΚΕΠ στο σπίτι με ένα τηλεφώνημα και χωρίς χρέωση
Νέα διαδικασία εξυπηρέτησης μέσω των ΚΕΠ, μέσω τηλεφώνου και ταχυδρομείου ή courier, υλοποιεί το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων και με σκοπό τη βελτιστοποίηση της απομακρυσμένης παροχής υπηρεσιών επιχειρήσεων και πολιτών.
Πρόκειται για ένα βήμα που συμπληρώνει τις υπηρεσίες που υλοποιούνται από το gov.gr μέσω του υπολογιστή ή του κινητού και αφορά σε πολίτες οι οποίοι δεν διαθέτουν τις απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες.
Με εγκύκλιο που αποστέλλει σήμερα ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Γιώργος Γεωργαντάς, σε όλα τα ΚΕΠ της χώρας, περιγράφεται η διαδικασία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για αιτήσεις που έχουν επείγοντα χαρακτήρα και δεν απαιτούν συνυποβολή δικαιολογητικών.
Η ίδια υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης παρέχεται και για πιστοποιητικά που απαιτούν συνυποβολή δικαιολογητικών, εφόσον ο πολίτης τα αποστείλει ηλεκτρονικά. Τονίζεται ότι η παράδοση των παραγόμενων εγγράφων και πιστοποιητικών θα πραγματοποιείται στη διεύθυνση που θα δηλώνουν οι πολίτες, χωρίς χρέωση.
Επιπλέον, για επείγοντα αιτήματα που απαιτούν τη συνυποβολή δικαιολογητικών τα οποία δεν μπορούν να αποσταλούν με ηλεκτρονικό τρόπο από τον αιτούντα, θα παρέχεται η δυνατότητα παραλαβής τους από την οικία του πολίτη μετά από τηλεφωνική εντολή στο ΚΕΠ. Να σημειωθεί ότι τηλεφωνική αίτηση μπορεί να υποβληθεί και από τρίτο πρόσωπο, υπό την προϋπόθεση ότι το πρόσωπο αυτό είναι εφοδιασμένο με συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο ή νόμιμη εξουσιοδότηση.
Ο επείγων χαρακτήρας αξιολογείται από τον προϊστάμενο του ΚΕΠ. Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με προηγούμενη εγκύκλιο του αρμοδίου υφυπουργού, για τον επείγοντα χαρακτήρα πρέπει να υπάρχει τουλάχιστον μία από τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
Το αίτημα να αφορά την κάλυψη συγκεκριμένης ανάγκης, η οποία προέκυψε μετά την έκδοση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου της 11ης Μαρτίου 2020,
το αίτημα να αφορά επείγουσα οικογενειακή ή επαγγελματική ανάγκη,
το αίτημα να αφορά οποιαδήποτε άμεση ανελαστική προθεσμία.
Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 14 Απριλίου 2020, 18:48
zougla.gr