Υβριδικό αυτοκίνητο με ισχυρότερη μπαταρία για περισσότερα χιλιόμετρα.
Στην Αγγλία εδώ και λίγο καιρό δοκιμαζόταν ένα νέο υβριδικό αυτοκίνητο (το οποίο λειτουργεί τόσο με ηλεκτρική ενέργεια όσο και με συμβατικά καύσιμα) του οποίου η καινοτομία ήταν η νέα μπαταρία από την οποία τροφοδοτείται ο κινητήρας του. Το αυτοκίνητο αυτό έφτασε πλέον μετά από αρκετό καιρό δοκιμών, τα 161.000 χιλιόμετρα και τα αποτελέσματα είναι αρκούντως ικανοποιητικά.
Το αυτοκίνητο που αναφέρουμε χρησιμοποιεί το CSIRO battery system το οποίο συνίσταται σε έναν υπερπυκνωτή και μια μπαραρία μολύβδου σε ένα ολοκληρωμένο σύστημα.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της νέας αυτής μπαταρίας η οποία δοκιμάστηκε; Η συγκεκριμένη μπαταρία:
κρατάει περισσότερο,
κοστίζει λιγότερο,
είναι πιο ισχυρή από τις μπαταρίες που χρησιμοποιούνται αυτή τη στιγμή στα υβριδικά,
και το σημαντικότερο μπορεί να φορτίζει πιο γρήγορα και αποτελεσματικά από τις συμβατικές.
Συγκεκριμένα η μπαταρία κρατάει (χρόνος ζωής) 4 φορές περισσότερο και έχει 50% μεγαλύτερη ισχύ από τις κανονικές.
Το κέρδος από την εξέλιξη των μπαταριών που χρησιμοποιούνται από τα υβριδικά αυτοκίνητα είναι ότι όσο βελτιώνονται χρησιμοποιούν όλο και λιγότερο συμβατικό καύσιμο το οποίο έχει ως αποτέλεσμα λιγότερες εκπομπές αερίων θερμοκηπίου. Συνεπώς τα υβριδικά γίνονται πιο πράσινα.
Μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε το γεγονός ότι όπως οι μπαταρίες στα υβριδικά αυτοκίνητα χρησιμοποιούν την ενέργεια που χάνεται πχ. από το φρενάρισμα για να φορτίζουν, στο συγκεκριμένο σύστημα η μπαταρία φορτίζει γρηγορότερα, εκμεταλλευόμενη καλύτερα την ενέργεια αυτή.
Αυτό που αναφέραμε στην αρχή, το γεγονός δηλαδή ότι αισίως έκλεισε 161.000 χιλιόμετρα χρήσης ,δείχνει ότι η συγκεκριμένη μπαταρία έχει πολλές δυνατότητες ανάπτυξης.
Η εταιρεία σκέφτεται στο μέλλον να την χρησιμοποιήσει και σε συνδυασμό με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας , για την αποθήκευση της πλεονάζουσας ενέργειας που δεν χρησιμοποιείται.