«Καλπάζει» το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ ΜΑΣ
ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ
13.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ανταλλαγή απόψεων
μ' αυστηρή
ηρεμία
είν' ένα
θερμοκήπιο
γιά
επικοινωνία.
Καυτά τα
θέματα συχνά
θολώνουν το μυαλό
μας,
χωρίς εμείς
να βλέπομε
πιό είναι
το καλό μας.
Η τεχνική
στηρίζεται
πάνω στην
πειθαρχία
που ακολουθούν
τα άτομα.
΄Οχι στην αναρχία.
Υπάρχουνε οι τεχνικές
καί οι
προϋποθέσεις.
΄Η γενικές
ή ειδικές
να εκτεθούν
οι θέσεις.
Μα πιό
μεγάλη είν΄ αυτή.
Να δέχεσαι
να συζητάς
μ' έναν
ή περισσότερους.
΄Οχι στ΄ αστέρια
να κοιτάς.
Δεύτερη προϋπόθεση
το να
μιλάς ειλικρινά.
Να ξέρεις
την υπόθεση,
να πολεμάς
τα στεγανά,
που είναι
μαχαιρώματα
στων τίμιων
την πλάτη.
Ανόητα καμώματα.
Γκρεμίζουνε παλάτι.
Μέσα στην
Οικογένεια
σαν λείπει
συνεννόηση,
χάνει κανείς
το δρόμο του
χωρίς να
έχει νόηση.
Αλλά δεν
είν' υπερβολή
ότι μιά
Κοινωνία,
είναι γερή
όταν τηρεί
την επικοινωνία.
Κι άν
ένα ΄Εθνος διατηρεί
κοινά χαρακτηριστικά,
βέβαιο είν' ότι
μπορεί
να στέκεται
και να νικά
! .......
Πειραιάς, Iούλιος 1998
Γεώργιος
Βελλιανίτης
Παξινός
Ποιητής
16. ΤΑ
ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ
Δεν υπάρχουν
κεκτημένα.
Αυτά χάνοντ΄ ένα ένα.
Τι θα
μείνει στον καθένα
τι θα
πάρουν κι από
μένα.
Πως να
γίνει προσπάθεια
όταν υπάρχει αστάθεια,
με νοσηρή
απάθεια
καί
διάχυτη εμπάθεια.
Όλες αυτές
οι καταστάσεις
φυτρώνουν απ΄ τις περιστάσεις
σαν δεν τηρούνται αποστάσεις
ή δεν
λαμβάνοντ' αποφάσεις.
Τηρείται στάση αναμονής.
Ένα
πεδίο προσμονής.
Όμως
ποτέ μη λησμονείς,
πως δε
σε σκέφθηκε κανείς.
Έτσι χάνονται
ευκαιρίες.
Δημιουργούνται αβαρίες.
Αφού
γραφτούνε ιστορίες
μας περισσεύουν
απορίες ! .....
Πειραιάς, Ιανουάριος 2001
Γεώργιος Βελλιανίτης
Παξινός Ποιητής
Πηγή. el.gr
24 Σεπτεμβρίου, 2021 9:13 πμ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Οι υψηλότεροι ρυθμοί ανάπτυξης στον κύκλο εργασιών ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρώπης εντοπίστηκαν στην Ελλάδα (77%), πέρυσι.
Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από την ευρωπαϊκή έκθεση ηλεκτρονικού εμπορίου για το 2021 που δημοσίευσαν από κοινού ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ο E-commerce Europe και το EuroCommerce.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 2020, το συνολικό ευρωπαϊκό ηλεκτρονικό εμπόριο αυξήθηκε σε 757 δισεκατομμύρια ευρώ, αύξηση 10%, από 690 δισεκατομμύρια ευρώ το 2019. Η περυσινή χρονιά ήταν μια ιδιαίτερη χρονιά, που σημαδεύτηκε από την πανδημία COVID-19 και τον συνακόλουθο σημαντικό ρόλο του ηλεκτρονικού εμπορίου τόσο για την κοινωνία όσο και για την οικονομία. Αυτό αντικατοπτρίζεται επίσης στα στοιχεία για την ανάπτυξη, τα οποία παρέμειναν σημαντικά (10%), αλλά μειώθηκαν ελαφρώς σε σύγκριση με το 2019 (14%). Ο COVID-19 έδωσε σημαντική ώθηση στις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά η απότομη πτώση των διαδικτυακών πωλήσεων στον τομέα του τουρισμού και των υπηρεσιών (εκδηλώσεις, εισιτήρια κ.λπ.) συνέβαλε στην συγκράτηση της συνολικής ανάπτυξης.
Σύμφωνα με την έρευνα, η πανδημία είχε τεράστιο αντίκτυπο στις εξελίξεις στον τομέα του λιανικού εμπορίου. Το lockdown επιτάχυνε την υπάρχουσα τάση προς την ψηφιακή και πράσινη μετάβαση των καταστημάτων. Οι επενδύσεις των επιχειρήσεων στα ψηφιακά κανάλια πωλήσεων, οι οποίες είχαν αρχικά προγραμματιστεί για αρκετά χρόνια, πραγματοποιήθηκαν μέσα σε λίγους μήνες.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο ήταν σανίδα σωτηρίας για τους καταναλωτές, καθώς περιορισμοί, όπως το αναγκαστικό κλείσιμο καταστημάτων, τους εμπόδισαν να αγοράσουν ό,τι χρειάζονταν στα καταστήματα.
Ωστόσο, απαιτούνται περαιτέρω εργασίες για να διασφαλιστεί ότι ο ευρύτερος τομέας του λιανικού εμπορίου μπορεί να επωφεληθεί βέλτιστα από τις λύσεις που προσφέρει ο ψηφιακός μετασχηματισμός.
Η έκθεση του 2021 δείχνει ότι η Δυτική Ευρώπη είναι η ισχυρότερη περιοχή όσον αφορά τον κύκλο εργασιών του ηλεκτρονικού εμπορίου B2C, διακρατώντας το 64% του συνολικού κύκλου εργασιών για το 2020. Η Νότια Ευρώπη ακολουθεί στη δεύτερη θέση με μόλις 16% του συνολικού κύκλου εργασιών, ενώ η Κεντρική Ευρώπη (8%), η Βόρεια και η Ανατολική Ευρώπη (και οι δύο 6%)
Οι ηγέτες στον κύκλο εργασιών ηλεκτρονικού εμπορίου B2C παραμένουν το Ηνωμένο Βασίλειο (236 δισεκατομμύρια ευρώ), η Γαλλία (112 δισεκατομμύρια ευρώ), η Γερμανία (93,6 δισεκατομμύρια ευρώ) και η Ισπανία (68,4 δισεκατομμύρια ευρώ). Ωστόσο, οι υψηλότεροι ρυθμοί ανάπτυξης στον κύκλο εργασιών ηλεκτρονικού εμπορίου εντοπίστηκαν στην Ελλάδα (77%), τη Μολδαβία (49%), τη Ρωσία (41%), την Ελβετία, τα Σκόπια (37%), και τη Σουηδία (36%).
‘Αλλα βασικά ευρήματα δείχνουν ότι η χρήση του διαδικτύου στην Ευρώπη αυξήθηκε σε 89% το 2020, από 87% το 2019 και 85% το 2018, με τη Δυτική Ευρώπη (95%) Ο αριθμός των διαδικτυακών αγοραστών αυξήθηκε ταχύτερα κατά τη διάρκεια του 2020 σε σχέση με τα τελευταία 4 χρόνια, με το 71% του πληθυσμού να έχει αγοράσει από ηλεκτρονικό κατάστημα (από 66% το 2019 και 64% το 2018).
Η Δυτική Ευρώπη διαθέτει το υψηλότερο ποσοστό ηλεκτρονικών αγοραστών (86%), ακολουθούμενο από τους καταναλωτές της Βόρειας Ευρώπης (82%). Το Ηνωμένο Βασίλειο είχε το υψηλότερο ποσοστό διαδικτυακών αγοραστών (92%), ακολουθούμενο από τις Κάτω Χώρες (91%), τη Δανία και την Ελβετία (90%), τη Γερμανία και τη Νορβηγία (87%), και τη Σουηδία (86%). Το χαμηλότερο ποσοστό διαδικτυακών αγοραστών εντοπίστηκε, για παράδειγμα, στη Μολδαβία (34%), την Αλβανία (37%), την Ουκρανία και τα Σκόπια (40%), τη Βουλγαρία (42%) και τέλος τη Ρωσία (43%).
Πηγή. el.gr