Επέκταση του μετρό:
Έργα στο Κολωνάκι.
Προσεχώς νέα στάση.
Έργα στο Κολωνάκι.
Προσεχώς νέα στάση.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ ΜΑΣ
ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑΥΤΙΚΟΥΣ
OTAN
EXEI TO
ΠΟΥΓΚΙ ΜΟΥ, ΟΛ’ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΕΙΝΑΙ
ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ.
128. ΕΛΛΑΣ
ΕΛΛΗΝΩΝ….
Μια
βόλτα στην Ομόνοια.
Εγέμισε δαιμόνια.
΄Ελληνες
με σκουλαρίκια.
Μετανάστες με σαρίκια.
Οι μισοί μαστουρωμένοι.
Οι άλλοι
μαρμαρωμένοι.
Μας ταϊζουν
όλους φύκια.
Μας ταράξαν
στα μανίκια.
Ελλάς Ελλήνων
Χριστιανών.
Ελλάς Ελλήνων
Αλβανών.
Με τις φυλές
του Ισραήλ
και τον
Προφήτη Δανιήλ.
Δεν μας
σώζουν οι προφήτες
από
τους ωραίους θύτες.
΄Ελληνα
δοκιμασμένε
από
όλους ξεχασμένε.
Αντιστάθηκες στα έπη,
μα σου
κλέψανε την τσέπη.
Οι δικοί
σου και οι φίλοι,
σου πικράνανε
τα χείλη.
Ξέχασες τη
Μικρασία;
Δεν σου
δώσαν σημασία.
Τάβαλες με
τα θηρία.
Σ’ έγραψε η
Ιστορία.
΄Εμεινε
η απορία.
Πώς
σου έδωσαν ψυχία!
Tώρα
έμεινες στον άσσο.
Δεν μπορείς να
κάνεις πάσσο.
Άλλη μια
φιλοφροσύνη.
Με μπόλικη
καλοσύνη.
Θα
σηκώσεις το κεφάλι.
΄Εχεις μια
καρδιά μεγάλη.
Άλλη
φορά να προσέχεις.
Εμπιστοσύνη
μην έχεις.
Πειραιάς, Μάρτιος 2010
Γεώργιος Βελλιανίτης
Παξινός Ποιητής
Ο ΨΕΥΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΚΛΕΦΤΗΣ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ
129. ΚΑΜΕΙΣ, ΛΑΒΕΙΣ.
(O KΡΥΦΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ)
Θα είσαι ο Διευθυντής.
Θα είσαι το κουμάντο.
Θα κάνεις ό,τι θές εσύ.
Να έρχεσαι να μου τα λές.
Εγώ θάμαι από πίσω.
΄Εκθετο δεν θα σ’ αφήσω.
Τότε θα δείς ποιος είμ’ εγώ.
Θα σ’ έχω σε καλή μεριά.
Θα έχεις μόνιμη δουλειά.
Ο άνθρωπος τ’ αφεντικού.
Φουσκώνει σα γαλόπουλο.
Πιο χαζός ‘ πό κοτόπουλο!.
Για να κάνει τη δουλειά του
κάθε αφέντης πονηρός
σου δίνει αέρα να τρώς.
Εγώ είμαι τ’ αφεντικό.
Θάσαι κρυφός Διευθυντής.
Σε κανέναν να μην το πείς.
Με κουβέντες απατηλές,
το κεφάλι του φουσκώνει.
Κάθε βλάκα ξεσηκώνει.
Με φουσκωμένα τα μυαλά,
ο ηλίθιος παίρνει φόρα
και όποιονε πάρει η μπόρα.
Χωρίς καθόλου να σκεφθεί,
τον καθένανε σταυρώνει.
Μέχρι ψέμματα καρφώνει.
Με τον αέρα τ’ Αρχηγού
συναδέλφους κυνηγάει.
Για λάθη παραφυλάει.
Κάνει παντού τον έξυπνο.
Πλακώνει τις οδηγίες
καί τους πρήζει με βλακείες.
΄Ερχεται όμως η στιγμή
που ο ρουφιάνος ο καλός
ξεσκεπάζετ’ ο παλαβός.
΄Ολοι τονε περιφρονούν.
΄Ετσι καί το αφεντικό,
τον στέλνει πρώτο στο καλό.
Γιατί έχει ξεσκεπαστεί.
Το έξυπνο αφεντικό,
βρίσκει κορόϊδο πιό κουτό.
Μα ό,τι κάνεις θα το λάβεις.
Συμβαίνει αρκετές φορές
να γίνουν κάποιες συμφορές.
Δώσε θάρρος του χωριάτη.
Να σ’ ανέβει στο κρεββάτι,
για να σου βγάλει το μάτι.
Σαν του δώσει ένα πόστο
o ρουφιάνος μαγειρεύει
καί πολύ χοντρά τον κλέβει.
΄Οταν τον πιάσουν είν’ αργά.
΄Εχει γίνει ζημιά μεγάλη.
Καί τότε, χαίρονται οι άλλοι.
Κάποια παροιμία λέει:
ΞΕΝΟ ΓΑΪΔΑΡΟ ΚΑΒΑΛΙΚΕΨΕΙΣ,
ΜΕΣΟΣΤΡΑΤΙΣ ΘΑ ΞΕΠΕΖΕΨΕΙΣ.
Πειραιάς, Μάρτιος 2010
Γεώργιος Βελλιανίτης
Παξινός Ποιητής
Πηγή. el.gr
19 Οκτωβρίου, 2021 8:20 μμ
ΜΜΜ
Αναμένεται μείωση με το έργο της γραμμής 4 κατά περίπου 50.000 Ι.Χ. ημερησίως.
Το τελευταίο διάστημα είναι αρκετά εντατική και αποδοτική η επέκταση του μετρό, με νέα έργα να γίνονται και να ανοίγουν νέες στάσεις.
Έτσι, σε εξέλιξη είναι και τα έργα στο Κολωνάκι, με την κεντρική πλατεία να να έχει ήδη την περίφραξη που την περιβάλλει.
Συγκεκριμένα, το Α’ τμήμα της γραμμής 4 «Αλσος Βεΐκου – Γουδή» έχει σχεδιαστεί με σκοπό να εξυπηρετήσει πολλές πυκνοκατοικημένες περιοχές του Λεκανοπεδίου, του κέντρου της Αθήνας με την κατασκευή τεσσάρων νέων σταθμών (Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός), να αποσυμφορήσει υφιστάμενους κεντρικούς σταθμούς μετρό από τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση του επιβατικού κοινού, να εξυπηρετήσει πολλά σημαντικά κτίρια και εγκαταστάσεις, όπως τα νοσοκομεία, τα δικαστήρια, το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, το υπουργείο Πολιτισμού, τη Νομική Σχολή του ΕΚΠΑ, το Μουσείο Μπενάκη (κτίριο Κουμπάρη), το Βρετανικό Συμβούλιο, την Πανεπιστημιούπολη, καθώς και να αυξήσει τη δικτύωση των υφιστάμενων γραμμών μετρό με 2 σταθμούς ανταπόκρισης (Πανεπιστήμιο/Ακαδημία, «Ευαγγελισμός»).
Η γραμμή 4 του μετρό.
Έχει μήκος περίπου 13 χλμ., εκτείνεται από την περιοχή του Αλσους Βεΐκου στο Γαλάτσι έως το Γουδή στο Φρέαρ TBM Κατεχάκη, υπάγεται στα διοικητικά όρια των Δήμων Αθήνας, Γαλατσίου, Καισαριανής και Ζωγράφου και περιλαμβάνει 15 νέους σταθμούς, με τα φρέατα αερισμού τους, που είναι οι εξής: Αλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, «Ευαγγελισμός», Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή.
Με το έργο της γραμμής 4 (Α’ Φάση) θα εξυπηρετηθούν οι Δήμοι Γαλατσίου, Καισαριανής και Ζωγράφου, πέραν φυσικά της πρόσθετης εξυπηρέτησης που θα παρέχεται σε πυκνοδομημένες περιοχές του Δήμου της Αθήνας.
Το δίκτυο του μετρό καλύπτει (σε κοντινή απόσταση από τους σταθμούς) περίπου 850.000 κατοίκους, ενώ με το έργο της γραμμής 4 (Α’ Φάση) αναμένεται να εξυπηρετούνται περίπου 300.000 κάτοικοι επιπλέον.
Υπολογίζεται, ότι με τα έργα των γραμμών 2 και 3 του μετρό μειώθηκαν οι μετακινήσεις των Ι.Χ. αυτοκινήτων κατά περίπου 180.000 ημερησίως, προσφέροντας σημαντική ανακούφιση στις κυκλοφοριακές συνθήκες των αστικών περιοχών της Αττικής.
Ως εκ τούτου, αναμένεται μείωση και με το έργο της γραμμής 4 (κατά περίπου 50.000 Ι.Χ. ημερησίως).
Διευκολύνει την πρόσβαση σε σημαντικά κτίρια, όπως δικαστήρια, νοσοκομεία και εκπαιδευτικά ιδρύματα, ενώ αναμένεται να αποσυμφορήσει κεντρικούς σταθμούς, όπως το Σύνταγμα, από τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση του επιβατικού κοινού.
Σημειώνεται, πως θα υπάρχει μια υπερσύγχρονη, ασφαλής γραμμή, με υπεραυτόματα συστήματα. Επομένως, πρόκειται για ένα έργο νέας γενιάς, σύγχρονο και φιλικό προς το περιβάλλον.
Τέλος, η σύμβαση του καλοκαιριού έγινε το καλοκαίρι και έχει διάρκεια κατασκευής τα 8 χρόνια και προϋπολογισμό 1,2 δισ. (+ΦΠΑ) και έχουν ξεκινήσει πρόδρομες εργασίες.
parapolitika/ photo eurokinissi
Πηγή. el.gr